ЗДО №3, "Сонечко", Хмільник
Хмільник, Вінницька область

МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

 

ЗМІСТ РОБОТИ

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

 

1.

 

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи в ДНЗ здійснювати індивідуальне консультування педагогів з різних розділів програми виховання та навчання дітей дошкільного віку

 

 

 

консульту-вання

 

упродовж року

 

завідувач,

вихователь - методист

 

 

2.

 

З метою підвищення професійної майстерності педагогів       проводити консультування педагогів

 

 

консульту-вання

 

щосереди

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

З метою підвищення теоретичного і практичного рівня фахової майстерності направити на курси підвищення кваліфікації при Вінницькому ОІПОПП педагогів

Курси

На протязі року

Соколенко О.О.

 

4.

З метою підвищення науково-теоретичного рівня та компетентності педагогів  зобов’язати відвідувати методичні заходи міста:

-  міські семінари для керівників;

 

-  методичні об’єднання для музичних  

    керівників;

-  методичні об’єднання для вихователів 

    дошкільних груп;

 

-   консультативний пункт для       вихователів – методистів.

 

 

На протязі року

педагоги

методист

завідувач

 

 

5.

Приймати участь у міських заходах

Конкурси,

семінари

На протязі року

Вихователь-методист

 

6.

 

Здійснити підписку на періодичні видання: «Практика управління навчальним  закладом освіти», «Вихователь-методист ДНЗ»,

«Дошкільне виховання»,   «Дитячий садок», «Дитячий садок. Управління», «Бібліотечка вихователя дитячого садка», «Дошкільний навчальний заклад»,   «Музичний керівник»..

 

 

Жовтень;

травень

 

Вихователь - методист

 

 

7.

З метою підвищення педагогічної майстерності вихователів проводити педагогічні години.

Консультації

семінари-практикуми

творчі звіти

щосереди

Вихователь - методист

 

8.

З метою виявлення професійного рівня педагогів провести психологічну діагностику  педпрацівників

анкетування

жовтень

Вихователь - методист

 

9.

Ознайомлювати вихователів з інноваційними методиками, проводити огляд періодичних видань

Консультації, семінари – практикуми

1 раз намісять

Вихователь - методист

 

 

З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу призначити наставників над молодими   спеціалістами:

, та організувати роботу у напрямках:

  • показ організації різних видів ігрової  діяльності;
  • організація роботи з батьками;
  • показ занять за потребою вихователя;

наставництво

 

 

 

 

 

 

 

Вересень – грудень

 

Жовтень

 

Протягом навчального року

 

 

 

 

 

 

 

Осадчук О.В.

Іванова Л.О.

 

                                           

 

 

 

 

 

 

 

                                         КОНСУЛЬТАЦІЇ  ДЛЯ  ПЕДАГОГІВ

 

ЗМІСТ РОБОТИ

Термін

Відповідальний

Примітка

1.

Організація роботи в ДНЗ у 2020/2021 навчальномку році відповідно освітніх программ. Інструктивно – методичні рекомендації.

вересень

вихователь - методист

 

2.

Самонавчання і саморозвиток? – для чого це потрібно.

 

жовтень

Вихователь - методист.

 

3.

Секрети вдалого спостереження з дітьми

листопад

вихователь - методист

В/м №6 2020

4.

Хочу знати все! Або експериментуйте разом з дітьми

грудень

вихователь - методист

В/м №6 2020

5.

Дитячі страхи  - це природньо

грудень

вихователь - методист

Д/в №1

2020

6.

Особливості інклюзивної освіти

січень

Іванова Л.О.Постернак Ю.М.

 

7.

«Мовленнєві ігри в роботі з дошкільниками»

лютий

Вихователь - методист

 

8.

«Як весело та цікаво підготуватися до прогулянки в різні сезони?»

лютий

вихователь – методист

 

9.

 «Блоки Дьенеша для логіко-математичного розвитку дітей»

 

березень

Соколенко О.О.

 

10.

«Позитивне ставлення до себе та інших – запорука здоров′я»

квітень

Баліцька Н.В.

 

11.

«Медичні рекомендації щодо планування освітньої роботи на літньо-оздоровчий  період»

 

травень

вихователь – методист

 

 

 

               ВІДКРИТІ  ПОКАЗИ  РІЗНИХ  ВИДІВ  ДІЯЛЬНОСТІ

 

НАЗВА ЗАХОДУ

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

 

І молодша група    

Використання нетрадиційних технік малювання

колект.

перегляд

заняття

березень

Постернак Ю.М.

 

2.

ІІ молодша група

Інтегроване заняття з мовленнєвого розвитку, озн. з прир. довкіллям та логіко-мат. розв.

колект.

перегляд

заняття

листопад

Чулаєвська Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

3

Середня група №1

Заняття з мовленнєвого розвитку з використанням сучасних освітніх технологій

колект. перегляд

заняття

Лютий

Божинська С.Ф.

 

4.

 Старша група

Розвивальне читання за методикою Л.Шелестової

колект.

перегляд

 

листопад

Осадчук О.В.

 

             

 

 

 

       ТЕМИ  САМООСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ   ПРАЦІВНИКІВ                      

 

 

ЗМІСТ РОБОТИ

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

 

 

1.

 

З метою підвищення фахової майстерності педагогів опрацювати шляхом самоосвіти:

      - Базовий компонент дошкільної освіти(нова редакція)

  - Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

 

 

 

самоосвіта

 

 

 

На протязі року

 

 

 

педагоги

 

 

 

2.

Використання авторської методики Л.В.Шелестової «Розвивальне читання» в роботі з дітьми середнього дошкільного віку

самоосвіта

 

Божинська С.Ф.

3.

Формування логіко – математичної компетенції за допомогою дидактичних ігор

самоосвіта

 

Самойленко Д.В.

4.

Використання прийомів мнемотехніки в розвитку зв’язного мовлення дітей середнього дошкільного віку

самоосвіта

 

Осадчук О.В.

5.

Гра, як засіб розвитку, виховання і навчання дошкільників.

самоосвіта

 

Чулаєвська Н.В.

6.

Розкриття творчого потенціалу дітей у нетрадиційній роботі з казкою

самоосвіта

 

Лупол А.М.

 

7.

«Формування звукової культури мовлення дошкільників…»

самоосвіта

 

Іванова Л.О.

 

8.

«Формування гендерної компетентності дошкільників у процесі організації фізкультурно – оздоровчої роботи»

самоосвіта

 

Баліцька Н.А.

 

9.

Музичне виховання дошкільників за системою К.Орфа.

самоосвіта

 

Коломієць Я.К.

 

10

Розвиток зв’язногомовлення за допомогою мнемотаблиць

самоосвіта

 

Гальвіта Т.М.

 

11.

Театралізована діяльність, як засіб розвитку мовленєвої компетентносі дітей дошкільного віку

самоосвіта

 

Денисюк Н.В.

 

12.

Формування пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку за допомогою творчих ігор

самоосвіта

 

Соколенко О.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Виховання дошкільників за народними звичаями

Самоосвіта

 

Постернак Ю.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *