ЗДО №3, "Сонечко", Хмільник
Хмільник, Вінницька область

ПЛАН РОБОТИ «ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОСТИННОЇ”

 

       №

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

«Розвивальне середовище та етапи дорослішання дитини»

Семінар в формі “круглого столу”

вересень

Вихователь - методист

 

2.

Вечірнє коло: підсумки дня

тренінг

вересень

Вихователь - методист

Д/В №8 2020

3.

Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників

 

Семінар - практикум

жовтень

 

 

 

 

 

Вихователь – методист

 

 

4.

  «Зламати стіну»

 

Практичнее заняття

листопад

Вихователь – методист,

вихователі

Психолог №7-8

 

        5.

 «Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації»: ·Особливості побудови інтелектуальних карт. ·Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо процес

Семінар - практикум

грудень

 

 

Вихователь – методист,

вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Нетрадиційні методики аплікації – айрис- фолдінг.

 

Майстер - клас

 

 

 

 

лютий

 

Вихователь-методист

 

 

7.

Нетрадиційні форми малювання

Майстер клас

березень

Вихователі

 

 

     8.

«Казковий візерунок» - мистецтво писанкарства та культурна освіта дошкільнят

Тренінг

 

квітень

 

 

 

вихователь-методист

 

 

 

19

Організація роботи з дітьми на городі влітку

Консультація

Травень

вихователь-методист

 

 

10.

Організація освітньо –оздоровчої роботи в ДНЗ влітку.

Консультація

Травень

вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи творчої групи з розвитку мовлення

2020-2021 н. р. 

 Тема: 

«Розвиток мовлення дітей дошкільного віку з використанням сучасних технологій»

 

Мета роботи творчої групи: 

- Розвиток творчого потенціалу вихователя. 

- Оволодіння професійними знаннями, вміннями та навичками з даного напрямку діяльності.

- Створення системи занять відповідно до проблемної теми із використанням сучасних технологій навчання.

- Систематизація матеріалів.

 

 

Завдання творчої групи вихователів:

- Опрацювання наявної науково-педагогічної та методичної літератури з визначеної теми.

- Підвищення рівня професійної майстерності вихователів шляхом вивчення досягнень науки та перспективного педагогічного досвіду.

- Вироблення методичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних технологій в практику роботи ДНЗ.

- Проведення відкритих занять, режимних моментів семінарів практикумів, виховних заходів, тощо.

- Узагальнення досвіду роботи членів творчої групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ 
 

№з/п

Зміст роботи

Дата проведення

Відповідальні

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання усної народної творчості у формуванні зв’язного мовлення дошкільників.

1. Організація діяльності творчої групи у 2020-2021 навчальному році. Затвердження  плану роботи творчої групи.

2. Формування любові та поваги до рідної мови (лист МОНУ від 20.10.2016 №1/9-561).

3. Інтерактивні методи роботи з дошкільниками:

 - «Вплив пальчикових ігор на мовленнєвий розвиток дошкільників»

-  «Вплив ейдетики на розвиток мовлення і мислення дітей»

4. Колективна робота  «Роль батьків у розвитку мовлення дітей. Пам’ятка – порадниця для батьків»

5. Практична частина.

Розвага :

Старша група –Козацькі забави»

 

Домашнє завдання:

«Підібрати різні форми фольклору, які можна використовувати в роботі з розвитку мовлення з дітьми дошкільного віку.» (З досвіду роботи.)

 

 

 

Інтерактивні методи навчання як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників.

1. Фольклор на заняттях з розвитку мовлення у дітей дошкільного віку.

2. Використання усної народної творчості у повсякденному житті дошкільників.

3. Практична частина.

Майстер клас:

Мовленєве  заняття в  старшій групі  за методикою Л.Шелестової.

 

 

 

 

 

Традиції  та інновації в освітній діяльності дошкільного закладу. 

1. Інноваційні технології з розвитку мовлення в  ДНЗ  з використанням інтерактивних методів  роботи з дошкільниками:  «Мікрофон», «Удвох», Асоціативна квітка» та схем – моделей авт. Ткаченко Т. (Показ заняття.)

2.Традиції та інновації в освітній діяльності дошкільного закладу.

З досвіду роботи вихователів: Іванова Л.О. - середній дошкільний вік,

Осадчук О.В. - старший дошкільний вік. 

Презентація.

 

3. «Основні вимоги до мовленнєвих занять в системі сучасної дошкільної освіти».

4. Колективна робота  «Організація простору в ДНЗ, що оптимізує розвивальний потенціал дітей».

 

«Розвиток зв'язного мовлення дошкільників засобами прийомів мнемотехніки».

 

1. Презентація  досвіду роботи на  тему «Розвиток зв’язного мовлення дошкільників засобами прийомів мнемотехніки»

2. Особливості використання мнемотехніки для

формування зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку.

3. Практична робота.

Обмін думками (як вихователі використовують прийоми мнемотехніки з розвитку зв'язного мовленняна заняттях та в повсякденному житті дітей дошкільного віку.)

 

Жовтень 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *