ЗДО №3, "Сонечко", Хмільник
Хмільник, Вінницька область

Про режим роботи ДНЗ та використання робочого часу.

управління освіти хмільницької міської ради

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОЧОК) № 3 « СОНЕЧКО»  м. ХМІЛЬНИКА ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

 

НАКАЗ

 

           

 

  04.01.2021                                                                           № 13

 

Про режим роботи ДНЗ

 та використання робочого часу

Згідно з Кодексом Законів про працю України, Положенням про дошкільний навчальний заклад, Статутом дошкільного навчального за­кладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, затверджене по­становою Кабінету Міністрів України № 305 від 12.03.2003 р., та з метою дотримання трудової дисципліни,

 

 НАКАЗУЮ:

 

1. Установити для дошкільного навчального закладу  п’ятиденний робочий тиждень.Вихідні дні субота, неділя, святкові тощо.

 

2.Визначити щоденний графік роботи дошкільного закладу - початок о 7.30 год. , закінчення роботи закладу – о 18.00. год.

 

      Усім працівникам дошкільного навчального закладу:

 

  • використовувати робочий час лише за основним призначенням, на виконання своїх посадових обов'язків та умов трудового договору;
  • не залишати без дозволу адміністрації своє робоче місце;
  • не використовувати робочий час у власних цілях;
  • усі питання щодо зміни умов праці або режиму роботи погоджува­ти лише з адміністрацією дошкільного навчального закладу;
  • не залишати робоче місце без зміни, у разі відсутності змінного працівника повідомити про це адміністрацію дошкільного навчального закладу та залишатися на робочому місці до вирішення питання заміни;
  • змінювати графік роботи лише на підставі письмової заяви на ім'я завідувача дошкільного навчального закладу;
  • працівникам адміністративного складу дошкільного навчального закладу залишати робоче місце тільки за погодження з керівником

дошкільного навчального закладу.

2.   Вихователю методисту Б’ялківській Наталії Миколаївній.

  • своєчасно складати графік роботи педагогічних працівників, врахо­вуючи норми навантаження кожного;

3.   Заступникові завідувача з господарчої роботи Пуггачу О.І.

•    систематично вести книгу обліку робочого часу обслуговуючого персоналу .

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

       

 

         Завідувач                                                                           С.М.Погорелова  

 

                                                                      

З наказом  ознайомлені:                                               Н.М.Б’ялківська

 

                                                                                                      О.І. Пугач

 

Логін: *

Пароль: *