ЗДО №3, "Сонечко", Хмільник
Хмільник, Вінницька область

ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

 

Вид

вивч.

Напрям вивчення

Термін вивчення

.

Розгляд

результ.

Відпові-дальний

Відмітка про викон.

1

Комплексне вивчення  навчально – виховної роботи

Старша  група

 

Квітень - травень

 

 

педрада

 

Завідувач,

Вихователь-ме6тодист

 

 

2

Тематичне вивчення

Стан роботи щодо формування мовленнєвої компетентності дошкільників шляхом розвитку зв'язного мовлення

 

 

Організація роботи по правовому вихованню дітей

 

 

 

листопад

 

 

 

 

 

лютий

 

 

Педрада

 

 

 

 

 

Педрада

 

 

 

Завідувач,

Вихователь-методист

 

 

Завідувач,

Вихователь-методист

 

 

 

 

3

Підсумкове вивчення

 

 

 

Рівень підготовки груп до нового навчального року

 

 

 

 

Травень

 

Виробнича нарада

Завідувач,

Вихователь-методист

 

 

3

Оперативний контроль

 

   

    Вибірковий:

- підготовка  колективу до нового навчального року;

-  проведення  вимірювання щільності  та  тренуючого  ефекту на фізичних      заняттях;

- виконання   домашніх завдань районних методичних об’єднань, семінарів;

-   планування тижня безпеки дитини.

- інформаційність батьківських куточків;

- планування індивідуальної роботи з розвитку мови;

- проведення рухливих ігор під час прогулянки  у всіх вікових групах;

- дотримання режиму дня

    Попереджувальний:

-   стан ведення ділової документації;

 - зміст  та  якість календарного планування;

-проведення профілактичних заходів;

-  готовність працівників до робочого дня.

 

 

 

01.09.2018-13.09.2019

упродовж року

 

 

упродовж року

 

2 рази на рік

 

 

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

 

 

 

Методичні години.

 

Завідуюча методист

 

4

Порівняльний контроль

 

 

- Визначення рівня знань дітей за розділами програми;

- визначення  рівня сформованості культурно-гігієнічних навичок у  дітей;

 

 

 

2 рази на рік

 

листопад

 

 

 

 

 

Методичні години

 

Завідуюча методист

 

 

Логін: *

Пароль: *