Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
1. У день подання заяви видається наказ по закладу освіти про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
2. Створюється комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) (далі – Комісія) зі складу педагогічних працівників (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьків постраждалого та булера, керівника закладу освіти та скликається засідання.
3. Комісія протягом 10 днів проводить розслідування та приймає відповідне рішення:
– якщо Комісія визнає, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять системний характер, про це повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна превенція) та Служба у справах дітей;
– якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згоден з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою.
4. Рішення Комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів Комісії.
5. Кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), за наявності — спостерігачі зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
Стаття 173-4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу (Кодекс України про адміністративні правопорушення)
Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого: – тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення: – тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років: – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.
Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років: – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.
- Про садок
- Колектив закладу
- Наші групи
-
Організація роботи ЗДО на період дії правового режиму воєнного стану
- Організація освітньої діяльності ЗДО,
- Про розмір батьківської плати за харчування в закладі дошкільної освіти
- Про переведення ЗДО №3 на змішану форму навчання
- Про організацію дистанційної форми навчання в ЗДО№3
- Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану
- Про тимчасове призупинення функціонування ЗДО№3
- Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу
- Рекомендації для батьків вихованців
- Рекомендації для педагогів ЗДО
- Дистанційна освітня робота 2022 - 2023н.р.
- Відео заняття від наших вихователів
- Накази директора ЗДО.
- Річний план роботи ЗДО
-
Корисні поради
- Як говорити зі своїми дітьми про коронавірусне захворювання.
- Поради для батьків, що мають дітей дошкільного віку.
- Правила безпеки взимку.
- Надання допомоги потерпілим на льоду.
- Зимовий період часу. Увага - ожеледиця!
- Пам'ятка дії у разі виявлення ВНП - В.
- Як розповідати дитині про мінну небезпеку?
- «Діти на дорозі.»
- Прозорість та відкритість ЗДО
-
Методичний кабінет
- Атестація педагогічних працівників
- Відкриті покази різних видів діяльності.
- Чим зайняти дитину, коли на вулиці карантин
- Консультативний центр.
- Педагогічна гостинна.
- Організація гурткової роботи закладу.
- Правове виховання дошкільників.
- План заходів освітньої роботи в ДНЗ №3 на час карантину з 04.03.2021р.по 17.03.2021р
- Моніторинг якості освіти.
-
Психологічна служба
- НЕ БІЙТЕСЯ КАЗАТИ ПРАВДУ: ЯК ГОВОРИТИ ПРО ВІЙНУ З ДІТЬМИ РІЗНОГО ВІКУ
- Психолог радить.
- Профілактика насилля в родині.
- Індивідуальний план консультацій під час дистанційної роботи практичного психолога на період дії правового режиму воєнного стану
- Поради батькам як зберігати спокій
- Поради для батьків дітей з інвалідністю в екстреній ситуації
- 3 рік життя
- Криза 3 років
- Вчимо дитину спілкуватися
- Виховання самостійності
- Дитина в колективі однолітків
- Про заборони та заохочення у вихованні
- Чи потрібен дитині тато?
- Техніки емоційної регуляції
- Що треба знати про посттравматичний стресовий розлад (ПТСР): інформація для батьків
- Якщо хочеться додому
- Правила про правила: як навчати дитину справедливості
- Жорстоке поводження з дітьми та його наслідки
- Шлях до серця дитини
- Психологічна служба ДНЗ
- Практичний психолог радить.
- Поради щодо стабілізації психологічного стану батьків, які сумують за домом
-
Батьківська сторінка
- Добірка корисних ігор для дітей під час військового стану
- Групові батьківські збори
- Роль батьків у розвитку мовлення малюків
- Правила, яких потрібно дотримуватися батькам під час спілкування з дітьми.
- Вплив дрібної моторики на здатність дитини вчитися
- Значення раннього віку для розвитку майбутньої особистості.
- ЛИСТ МУДРОГО СИНА БАТЬКАМ
- Готуємось до школи
- Батьківська плата за садок.
- Внутрішня система якості освіти ЗДО.
- Установчі документи
- Інклюзивна освіта
-
Інформаційна відкритість ЗДО
- Матеріально - технічне забезпечення закладу освіти.
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
- Правила перебування в закладі освіти.
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти.
- Територія обслуговування закріплена за закладом освіти.
- Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти.
- Мова освітнього процесу.
- Наявність вакантних посад.
- Правила прийому до закладу освіти.
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти
- Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
- Стоп - БУЛІНГ.
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти.