"Веселка"
Затверджую директор ЗДО №3
Світлана ПОГОРЕЛОВА
Перспективне планування 1 молодшої групи «Веселка» на період
правового режиму воєнного стану з 30.01.2023р по 24.02.2023р.
Вихователі:САМОЙЛЕНКО Діана
ДЕНИСЮК Наталя
Дата/Дні неділі |
Організована діяльність |
Зміст роботи |
|
Тема тижня «Ой снігу, снігу білого насипала зима» (дикі тварини) |
|||
Понеділок День здоров’я Тема: «Здоровому роду нема переводу» |
Розв. мовл.(озн. з соціумом)
|
Тема: «В гості зайчик завітав» Мета: Розширити знання дітей про тварин що живуть у лісі (зайчика), зовнішній вигляд, особливості поведінки. Вчити визначати й називати частини тіла |
|
Вівторок День безпеки Тема: «Безпека в природі» |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Зайчик та його друзі» Мета: Розвиваємо вміння орієнтуватися в просторі; вчити дітей розуміти поняття «на», «під», «за», «в»; виховуємо бажання гратися, спілкуватися. |
|
Середа |
1 Розв. Мовлення
2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Добридень зайчику» Мета: вправляти дітей в умінні промовляти звуки (а) та (у); формувати вміння відповідати на запитання; учити вживати іменники в однині та множині Тема: «Зайчики» Мета: вчити дітей ліпити частинами, а потім з’єднувати виліплені форми, притискаючи одна до одної. |
|
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Прогулянка лісом» Мета: розвиваємо мислення, уяву, пам’ять, зв’язне мовлення; відповідати на запитання; виховувати позитивне почуття від спільної діяльності з дорослим. |
|
П’ятниця |
Малювання Відео-заняття |
Тема: «Тарілочка для зайчикової родини» Мета: закріпити знання про диких тварин та їх дитинчат, та вміння наносити візерунки ритмічними рухами на тарілочці. |
|
Тема тижня «Я маю право» |
|||
Понеділок |
Розв. мовл(озн. з соціумом)
|
Тема: «Моя родина» Мета: розширити знання дітей про сім’ю; розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення, спостережливість. |
|
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «З іграшками дружимо» (Ліжко для ведмедика) Мета: вчити дітей будувати ліжко з кубиків та цеглинок |
|
Середа |
1 Розв. Мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Всі діти мають право на вільне спілкування». Мета: розвивати логічне мислення, пам’ять, виховувати посидючість. |
|
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Швидка допомога» Мета: закріпити вміння дітей наклеювати готові деталі |
|
П’ятниця |
Малювання |
Тема: «Прапор України» (нетрадиційне малювання). Мета: вчимося малювати мочалкою, прикладати та протягувати утворювати малюнок. |
|
Тема тижня «Мова моя солов’їна» |
|||
Понеділок |
Розв. мовл(озн. з соціумом)
|
Тема: «Доня хоче спати» Мета: формувати вміння інтонаційно, виразно читати колискові. |
|
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Ми любимо нашу українську мову» Мета: виховувати любов до української мови, розвиваємо мовлення, пам’ять, увагу. |
|
Середа |
1 Розв. Мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Вихований ведмідь» Тема: «Промінчики для сонечка» |
|
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Українська мова солов’їна» (вивчення вірша) |
|
П’ятниця |
Малювання |
Тема: «Про що розповість пензлик» (малюнок за задумом дитини) |
|
Тема тижня «Вони живуть поряд з нами» (домашні тварини) |
|||
Понеділок |
Розв. мовл(озн. з соціумом)
|
Тема: «Наші друзі менші» Мета: виховуємо гуманне ставлення до тварин, почуття відповідальності за тих, кого ми приручили). |
|
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Кіт –воркіт» (конструювання з мушлів) |
|
Середа
|
1 Розв. Мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Про тварин дбаємо і за ними доглядаємо» Мета: закріпити знання дітей про котика та собачку і їх характерні ознаки; бажання доглядати за ними. Тема: «Мисочка для котика» (ліплення). |
|
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Будка для собачки» (вчити дітей відтворювати будку з геометричні фігури: трикутника, квадрата, круга) |
|
П’ятниця |
Малювання |
Тема: «М’ячик для песика» Мета: закріплюємо навички малювання фарбами, виховуємо інтерес до малювання, акуратність в роботі. |
|
|
|||
Перспективний планування І молодшої групи «Веселка» на період дії правого режиму воєнного стану
На період з 02.01.2023р. по 27.01.2023р.
Вихователі:САМОЙЛЕНКО Діана
ДЕНИСЮК Наталя
Ігрові канікули
Тема: «Віночок новорічних свят»
Дні тижня |
Організована діяльність |
Зміст роботи |
ПОНЕДІЛОК
|
День здоров’я Тема: «Щоб зими нам не боятись, треба добре гартуватись»
|
Д/гра: «Одягни ляльку на прогулянку» Мета: Спонукати дітей відтворювати дії мами, яка збирає дитину на прогулянку. Гра «Рукавички» (пальчикова гра)
|
ВІВТОРОК |
«День безпеки» Тема: «Особиста безпека» |
Дидактична гра: «Виклади за зразком» (Вчити викладати шаблони, орієнтуючись на зразок, розвивати зорове сприйняття, дрібну моторику рук, пам’ять увагу.) |
СЕРЕДА
|
День кмітливих «Чомусиків» |
Дослід «Водичка для сніговичка» Мета: Закріпити кольори: білий, синій та червоний; вчити відрізняти на дотик стан води (Холодний, теплий, гарячий) та називати його.
|
ЧЕТВЕР |
«День спорту»
|
Тема:«Малючки-здоров’ячки» (Залучити комплекс загальнорозвивальних вправ; залучити дітей до різних вправ шляхом емоційного сприйняття, виховувати витримку та вміння слухати і починати рухи за сигналом.) |
П’ЯТНИЦЯ |
День гарного настрою |
М гра: «Чарівні слова» Мета: Закріпити ввічливі слова Д/гра: Відгадай що звучить» Мета: вправляти дітей уважно слухати навколишні звуки. Малювання долонькою «Гарний настрій» Мета: підтримувати цікавість до малювання фарбами, розвивати фантазію.
|
ПОНЕДІЛОК |
«День казки»
|
Тема: «Як ведмедик Новий рік зустрічав» (Формувати у дітей уміння уважно слухати казку, розуміти її зміст, стежити за розвитком подій; виховувати любов та інтерес до художнього слова.) |
ВІВТОРОК |
День зими |
Конструювання «Ялинка» Мета: закріпити зелений колір ; вчити розрізняти предмети за розміром «більший-менший» М/гра «Зима яка» Мета: вчити називати слова-ознаки
|
СЕРЕДА
|
«День сім’ї»
|
Тема: «Новорічна ялинка» (ліплення). (Вчити бачити красу навколишнього світу, вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (кульки) за допомогою дій – відривання, скочування, відтворення форму предметів, виховувати дбайливе ставлення до виробів, створених власноруч.) |
ЧЕТВЕР |
День добра |
Д гра «Помічники» Мета: Закріпити у дітей уміння групувати предмети за їх призначенням; учити допомагати дорослим. Д/гра «Прання» (сортування одягу за кольором) |
П’ЯТНИЦЯ |
«День мандрівок»
|
Тема: «Сліди на снігу» Малювання (розвивати увагу, пам’ять, загальну та дрібну моторику, естетичне сприйняття; продовжуємо знайомити дітей із прийомом малювання ватними паличками; виховувати охайність.) |
|
Тема тижня: «Українська народна іграшка» |
|
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом) Відео - заняття
|
Тема: «Чарівна скринька» (іграшки) Мета: познайомити з деяким видом іграшок, закріпити вміння наводити приклад іграшок що відповідають названому узагальнюючому слову.
|
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: «Галявина іграшок» Дидгра: «Іграшки» (закріпити вміння дітей співвідносити колір у різних предметів та однакові предмети різних кольорів; закріпити основні кольори; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення. |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: «Слухання української народної колискової» Мета: виховувати цікавість до народної іграшки та фольклору. Тема: «Прикрасимо свистунця» Мета: закріпити вміння відщипувати маленькі шматочки пластиліну від великого та вдавлювати в пластилінову основу в певному порядку. |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Магазин іграшок» Дидгра «У магазині іграшок» (вчити групувати однакові та різні предмети та співвідносити за кольором; вчити орієнтуватися в просторі; розвивати уважність; виховувати зацікавленість.) |
П’ЯТНИЦЯ
|
1.Малювання |
Тема: «Чарівний свистунець» (малювання пальчиком) Мета: закріпити вміння дітей наносити візерунок пальчиком в певному порядку на обмеженій території. Д/гра «Чим можна гратися, а чим -ні»
|
|
Тема тижня: «Я – хлопчик, я – дівчинка» |
|
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом) |
Тема: «Хто ти?» (ознайомлення із зовнішньою будовою тіла людини, з можливість організму: я вмію бігати, стрибати, дивитися, слухати, їсти; розвивати активне мовлення дітей.) |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: «Я –хлопчик, я – дівчинка» Мета: закріпити вміння добирати речі одягу для хлопчика та дівчинки.
|
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення Відео - заняття
|
Тема: : «Хто у дзеркалі?» (вчити упізнавати себе у дзеркалі, називати частини свого тіла, розвивати спостережливість) Тема: «Ось який я» (дати знання про який одяг потрібно одягати до пори року; збагачувати словник дітей; виховувати любов до пртроди, дбайливе ставлення до всього живого.) |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Хлопчик. Дівчинка» Мета: закріпити вміння прикрашати одяг геометричними фігурами.
|
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання |
Тема: «Одяг для іграшки» (вчити прикрашати силует одягу, ритмічно наносити яскраві мазки по всій площині, виховувати самостійність, охайність у роботі.) |
Перспективний планування І молодшої групи «Веселка» на період дії правого режиму воєнного стану
з 05.12.2022р. по 30.12.2022р.
вихователі: САМОЙЛЕНКО Діана
ДЕНИСЮК Наталія
Тема тижня «До нас завітала Зима»
Дні тижня |
Організована діяльність |
Зміст роботи |
ПОНЕДІЛОК День здоров’я
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом) |
Тема: «Спортсмени» Формувати уявлення дітей про корисне і шкідливе для здоров’я. |
ВІВТОРОК День безпеки |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Протипожежна безпека» (Ознайомити з правилами протипожежної поведінки, з правилами поведінки під час пожежі. Виховувати відчуття необхідності бережного ставлення до власного здоров’я.) |
СЕРЕДА День хустки
|
1. Розвиток мовлення
2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: Читання вірша О. Сенатович «Веселий сніг» Спонукати дітей зацікавлено слухати літературний твір, розуміти зміст без супроводу наочності, відповідати на запитання дорослого Тема: «Сніговичок» Скочувати кульки коловими рухами долонею, притискати пластилінові деталі. |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс.розвиток/Аплікація
|
Тема: «Веселі сніговики» (Вчити дітей порівнювати предмети за розміром більший, менший; розвивати пам’ять, увагу). |
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання(Відео-заняття) |
Тема: «Зима чарівниця» Малювання горизонтальних ліній крейдою. |
|
Тема тижня: «У містах і селах ходить зимонька весела». |
|
ПОНЕДІЛОК |
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом)
|
Тема: «Сніговики» вивчення вірша за мнемотаблицею; вчимо дітей повторювати рядки вірша; виховуємо стараність). |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: «Сніжинки» Учити розрізняти поняття за кількістю: «багато», «мало», «один» |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовленн+ сенс.розвиток (Відео-заняття)
2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: «Узимку на прогулянці» (Продовжуємо вчити дітей уважно розглядати картинку розуміти її зміст, складати розповідь з допомогою дорослих, добавляючи слова в кінці речення). Тема: «Зимові розваги» (Продовжуємо знайомити дітей з особливостями зимової пори року; розвиваємо творчу уяву). |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: : «Веселі сніжинки» Маніпулювання з папером (зминати, рвати) гратися з готовими заготовками |
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання |
Тема: «Санчата» (Вправляти дітей в опануванні елементи навичок малювання прямих горизонтальних ліній.) |
|
Тема тижня: «Будь обережним» (безпека на водоймах) |
|
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом)
|
Тема: «Читання уривка з вірша Г.Бойка «Морозець, морозець» Спонукати слухати вірш, розуміти його зміст, імітувати рухи відповідно до тексту. |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: «Знайди пару до рукавички» (Закріплюємо назви кольорів; вчити знаходити однакові; розвиваємо зосередженість, увагу). |
СЕРЕДА
|
1. Відео-заняття (інтегроване) Розв.мовлення +сенс.розвиток
|
Тема: ««Пригода мишеняти» Ознайомлення з об’єктом неживої природи-льодом, його властивостями (холодний, слизький), правилами безпечного поводження на льоду; формувати вміння складати пірамідку, закріпити кольори.
|
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Обережно крихка крига» (Спонукаємо дитину до творчих проявлень, самовираження; виховуємо терпеливість). |
П’ЯТНИЦЯ
|
1.Малювання |
Тема: ««Сліди на снігу» Відбитки пальчиками на манці |
|
Тема тижня: «В гості нас ялинка кличе» |
|
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом) |
Тема: «Лісова красуня яка?» мовленнєва гра( Закріпити в дітей знання ознак ялинки; розвивати мовлення, пам’ять). |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: ««Ялинка» Закріпити вміння дітей працювати за зразком, розрізняти та називати величину деталей будівельного матеріалу та колір (зелений). |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: «Чарівна скринька від Зими» ( Продовжувати вчити дітей відповідати на запитання; збагачуємо знання про явища природи взимку). Тема: «Хто завітав до ялинки?» ( Закріпити вміння визначати розташування предметів відносно себе; розвивати увагу). |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Прикрасимо ялиночку» Закріпити поняття «один», «багато»; вміння викладати геометричні фігури (круги) різного кольору по обмеженій площині (ялинці) називаючи колір. |
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання(Відео-заняття)
|
Тема: «Ялинкова прикраса» (Заохочуємо дітей до сюжетно-ігрового задуму; учити правильно тримати олівець, у руці малювати крапки; виховуємо інтерес до образотворчої діяльності). |
Перспективний план І молодша група «Веселка» на період
правового режиму воєнного стану з 31.10.2022р по 2.12.2022р.
Вихователі: САМОЙЛЕНКО Діана
ДЕНИСЮК Наталія
Дата/Дні неділі |
Організована діяльність |
Зміст роботи |
||
Тема тижня «У бабусиній світлиці» - (побут) |
||||
Понеділок |
Розв. мовл.(озн. з соціумом) |
Тема: «Зустріч з їжачком» |
||
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Стільчик» (конструювання) |
||
Середа |
1 Розв. мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Зваримо борщик» Тема: «Тарілочка» |
||
Четвер |
Сенс.розвиток/Аплікація |
Тема: «Гарний килимок» (мозаїка) |
||
П’ятниця |
Малювання |
Тема: «Мій рушничок»(декоративнемалювання) |
||
Тема тижня «Мова - генетичний код нації" |
||||
Понеділок |
Розв. мовл.(озн. з соціумом) |
Тема: «Ми їдемо, їдемо, їдемо…» |
||
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Чим я подорожую?» |
||
Середа |
1 Розв. мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Транспорт» |
||
Тема: «Допоможемо машинкам зібрати свої колеса» |
||||
Четвер |
Сенс.розвиток/Аплікація |
Тема: «На вулиці міста» |
||
П’ятниця |
Малювання |
Тема: «Домалюємо колеса» (малювання штампом) |
||
Тема тижня «Птахи наші друзі» |
||||
Понеділок |
Розв. мовл.(озн. з соціумом) |
Тема: «Впізнай пташку» |
||
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
|||
Середа |
1 Розв. мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «В гостях у сороки» Тема: «Гніздечко для сороки» |
||
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Нагодуй птахів» |
||
П’ятниця |
Малювання |
Тема: «Намисто для сороки - білобоки» (малювання пальчиком) |
||
Тема тижня «Хто як до зими готується» (тварини) |
||||
Понеділок |
Розв. мовл.(озн. з соціумом) |
Тема: «Їжачок – лісовичок» |
||
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Хто живе у лісі?» |
||
Середа |
1 Розв. мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Мешканці лісу» Тема: «Горішки для білочки» |
||
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Де мої дітки?»(викладання) |
||
П’ятниця |
Малювання |
Тема: « Морква для зайчика» (штампування) |
||
Тема тижня «В гостях у казки» (авторська, народна казки) |
||||
Понеділок |
Розв. мовл.(озн. з соціумом) |
Тема: «Подорож у світ казка» |
||
Вівторок |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Буси для бабусі»(нанизування) |
||
Середа |
1 Розв. мовлення 2 Озн.з прир/Ліплення |
Тема: «Казка Курочка ряба» |
||
Тема: «Нагодуємо курочку» |
||||
Четвер |
Сенс.розвиток/ Аплікація |
Тема: «Казка Ріпка» (викладання) |
||
П’ятниця |
Малювання |
Тема:(домалюй малюнок) «Хвостик для мишки» |
||
|
||||
Індивідуальний план роботи на період правового режиму
воєнного стану Iмолодшої групи «Веселка»
НАТАЛІЇ ДЕНИСЮК
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
Тема тижня: «У бабусиній світлиці» - (побут) |
||
01.11.2022 р. День безпеки «Безпека в побуті» |
1. Складання плану роботи на період правового режиму воєнного стану (31.10 - 02.12.2022 р.) 2. Консультація для батьків: «Як зробити свій дім безпечний для дітей)» 3. Д/гра: «Що ми бачимо в будинку» 4. Підготувати приклади ігор та вправ які батьки можуть виконувати в домашніх умовах |
Індивідуально
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
03.11.2022 р. |
1.Консультація для батьків: «Розвиваємо дрібну моторику рук» 2 М/гра «Назви предмет» (посуд) 3.Самоосвіта: Проаналізувати зміст Базового компоненту дошкільної освіти з розділу «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
Тема тижня: «На чому я подорожую» (транспорт) |
|
|
07.11.2022 р. |
1.Порада для батьків: «У що грати з дітьми в три роки» 2.Спостереження за роботою шофера М/гра «Назви правильно» (транспорт) 3.Підготувати заняття з розвитку мовлення на тему: «Транспорт» |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
09.11.2022р. |
1.Консультація для батьків: «Що таке сенсорний розвиток і для чого він потрібен» (частина 1) 2.Відео-заняття з розвитку мовлення на тему: «Транспорт» 3. Самоосвіта: Проаналізувати зміст Базового компоненту дошкільної освіти з розділу «Сенсорне виховання» |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
11.11.2022р. |
1.Консультація для батьків: «Що таке сенсорний розвиток і для чого він потрібен» (частина 2) 2. «Допоможемо машинці, домалюємо колеса» (малювання штампом) Д/гра «Ми їдемо потягом» (колір) 3. Підготувати консультацію «Шість батьківських звичок, які порушують емоційний контакт з дитиною» |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
Тема тижня: «Птахи наші друзі» |
||
15.11.2022 р. |
1.Консультація для батьків:«Шість батьківських звичок, які порушують емоційний контакт з дитиною» (частина1) 2.Д/гра «Підбери пташку» (за розміром і кольором) Гра «Нагодуй пташку» 3.Самоосвіта: Опрацювати науково-педагогічну літературу з теми розвитку дрібної моторики рук дітей раннього віку |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
17.11.2022р. |
1.Консультація для батьків: «Шість батьківських звичок, які порушують емоційний контакт з дитиною» (частина2) 2. Відео. Пальчикова гімнастика «Сорока-білобока» 3.Підготувати дидактичні ігри «Хто заховався за листочком? (тварини) «Дикі тварини та їх малята» |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
Тема тижня: «Хто як до зими готується.» (тварини) |
||
21.11.2022р |
1.Консультація для батьків: «Як можуть батьки допомогти дитині оволодівати вмінями і навичками звязного мовлення» 2. Д/ігри«Мами та їх дитинчата» (тварини) «Хто заховався за листочком? (тварини) 3. Підготувати показовий матеріал до заняття «Мешканці лісу» |
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
23. 11.2022р |
1.Консультація для батьків: 2.Відео-заняття з розвитку мовлення на тему: «Мешканці лісу» (тварини) 3. Самоосвіта: Зробити підбірку дидактичних ігор з сенсорного виховання, пальчикових ігор для розвитку дрібної моторики рук.
|
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
25. 11.2022р |
1.Консультація для батьків: «Криза 3 років» 2. «Морква для зайчика» (малювання штампом) 3. Підготувати консультацію для батьків «Ігри для фізичного розвитку дитини»
|
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
Тема тижня: «В гостях у казки» (авторська, народна казки) |
||
29.11.2022р |
1.Консультація для батьків: «Виховання казкою» 2. Ігрове заняття «Різнокольорове намисто для бабусі» (нанизування намистинок) 3.Підготувати пораду батькам: « У що грати з дітьми в три роки»
|
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
1.12.2022р. |
1.Консультація для батьків: «Про користь чарівної казки» 2. Аплікація «Ріпка» (викладання готових зображень) 3. Самоосвіта: Скласти картотеку дидактичних ігор з сенсорного виховання для дітей раннього віку
|
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |
Індивідуальний план роботи на період правого режиму воєнного стану 1 молодша група Діани САМОЙЛЕНКО.
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
|
|
Тема: «У бабусині світлиці» (побут) |
|
1.
|
31.10.2022р.
|
1. Написання індивідуального плану роботи на період правового режиму воєнного стану. 2.Консультація для батьків: «Всім малятам треба знати, як здоровими їм стати» 3. Відео заняття. Розвиток мовлення та ознайомлення з природою: «Зустріч з їжачком». (Розвиваємо мислення , пам’ять, дрібну моторику; вчимо розрізняти і називати кольори; виховуємо допитливість до природи.) |
Соціальна мережа.
|
2.
|
02.11.2022р.
|
1. Поради для батьків: «Готуємо разом: коли можна вчити дитину готувати їжу?» 2. Дидактична гра: «Зваримо борщик» (Розвиваємо мислення, пам’ять, увагу; навчаємо розрізняти овочі; виховуємо самостійність, спостережливість.) 3. Самоосвіти. Пошук матеріалів для оновлення картотеки. |
Соціальна мережа Viber.
|
3. |
04.11.2022р. |
1.Консультація для батьків: «Спілкування з дітьми.» 2. Пальчикова гімнастика: «Рушничок». 3. «Мій рушничок» (декоративне малювання ) |
Соціальна мережа Viber.
|
|
|
Тема тижня: «Мова-генетичний код нації» |
|
4. |
08.11.2022р. |
1.Поради для батьків. «Роль мови в житті людини». 2.Вивчення забавлянки: «Вийди, вийди сонечко». (знайомимо дітей з поняттям «усна народна творчість»; збагачуємо словник українськими забавлянками; виховуємо любов до народної творчості.) 3.Самоосвіта. Пошук та підготовка матеріалу для поповнення папки консультація для батьків. |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа Facebook. |
5. |
10.11.2022р. |
1.Консультація для батьків.«Стилі виховання дітей у сім’ї» 2.Повторення віршика: «Киця Мура, де ти була?». (Розвиваємо мовлення, пам’ять, увагу; виховуємо любов до тварин,) |
Соціальна мережа Viber. |
|
|
Тема тижня: «Птахи – наші друзі». |
|
6. |
14.11.2022р. |
1.Консультація для батьків. «Як одягати дитину восени?» 2.Мовленнєва гра: «Впізнай за звуками» (вчимо розпізнавати спів птахів; розвиваємо уяву, мислення.) 3. Самоосвіта. Пошук та підготовка матеріалу до заняття. |
Соціальна мережа Viber. |
7. |
16.11.2022р. |
1.Консультація для батьків. «Виховуємо любов до природи у дітей». 2. Пальчикова гімнастика «Сорока- ворона». 3.Ліплення: «Гніздечко для сороки» (Розвиваємо увагу, дрібну моторику рук, відчуття форми, продовжуємо вчити дитину розкочувати з пластиліну стовпчик в долонях або на дошці.) |
Соціальна мережа.
|
8. |
18.11.2022р. |
1.Поради для батьків: «Виховання самостійності». 2.Відео заняття: з розвитку мовлення та малювання. Тема: «Намисто для сороки – білобоки». (Розвиваємо мовлення, словниковий запас, мислення, дотикову чутливість, координацію рухів; формування вміння сприймати кольори та фарби, малювати пальчиком; виховуємо дбайливе ставлення до птахів) 3. Розробка порад для батьків. |
Соціальна мережа Viber. |
|
|
Тема тижня: «Хто як до зими готується.» (тварини) |
|
9.
|
22.11.2022р.
|
1. Поради для батькам: « Чим більше ми, тим менше вони вміють і хочуть. Частина І 2. Дидактична гра: «Хто живе у лісі?» (закріплюємо знання дітей про мешканців лісу, їх зовнішній вигляд; розвиваємо мовлення, пам’ять.) 3. Підготовлення дидактичної гри: «Чи я де мама?» |
Соціальна мережа Viber.
Соціальна мережа . |
10. |
24.11.2022р |
1. Поради для батькам: « Чим більше ми, тим менше вони вміють і хочуть. Частина ІІ 2. Мовленнєва гра «Де мої дітки?» (закріплюємо знання дітей про тварин; розвиваємо мовлення, пам’ять.) 3. Гра: «Доброго ранку.» |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа Viber.
|
|
|
Тема тижня: «В гостях у казки» (авторська, народна казки) |
|
11. |
28.11.2022р. |
1.Поради для батьків: «Виховання казкою». Частина І 2.Рухлива гра «У світі казки». 3. Казка: « Про неслухняну хмаринку». (Формуємо уявлення дитини про моральні якості: повагу, уважність, подільчивість, співчуття, через слухання казки.) |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа |
12. |
30.11.2022р. |
1.Поради для батьків: «Виховання казкою». Частина ІІ 2. Пальчикова гра: «Курочка». 3. Казка «Курочка ряба». (Ознайомлюємо дитину з українською народною казкою; збагачуємо словниковий запас, спонукаємо промовляти; виховуємо любов до казок.) |
Соціальна мережа |
13. |
02.12.2022р. |
1.Поради для батьків: «Виховання казкою». Частина ІІІ 2. Домалюй малюнок «Хвостик для мишки». (Виховуємо інтерес до малювання, посидючість, бажання допомогти мишці). 3.Самоосвіта. Підготовлення дидактичної гри. |
Соціальна мережа |
Перспективний планування І молодшої групи «Веселка» на період дії правого режиму воєнного стану
На період з 03.10.2022р. по 31.10.2022р.
Вихователі: САМОЙЛЕНКО Діана
ДЕНИСЮК Наталія
Тема тижня «Не потраплю я в біду»
Дні тижня |
Організована діяльність |
Зміст роботи |
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом)
|
«День здоров’я» Тема : «Вітаміни полюбляю, бути здоровим я бажаю»
|
ВІВТОРОК |
Сенс.розвиток/Конструювання |
Тема: «Веселі автомобілі» (відео) |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: «Подорож вулицями міста» Тема: «Вулиці міста» |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс.розвиток/Аплікація
|
Тема: «Чим я подорожую» |
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання |
Тема: «Дорога для машин» |
|
Тема тижня: «Ми веселі малюки» |
|
ПОНЕДІЛОК |
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом)
|
Тема: «Люблять гратись малюки» |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: «Веселі олівці» |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: «Осінній дощик» Тема: «Весела грудочка» |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Веселі м’ячики» |
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання |
Тема: «Осінній листопад» |
|
Тема тижня: «Їде з поля урожай» |
|
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом)
|
Тема: «Урожай на городі». |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: «Дарунки з городу» Д/г «Склади ціле» (Овочі) |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: «Чарівні гостинці». Тема: «Дари осені». |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Добери овочі за кольором» |
П’ЯТНИЦЯ
|
1.Малювання |
Тема: «Смачні помідорки» |
|
Тема тижня: «Фруктові вітаміни для моєї родини» |
|
ПОНЕДІЛОК
|
1.Розвиток мовлення (ознайомлення з соціумом) |
Тема: «У фруктовому саду» |
ВІВТОРОК |
1.Сенс. розвиток/ конструювання |
Тема: « Дари осені- фрукти» |
СЕРЕДА
|
1. Розвиток мовлення 2.Ознайомлення з природою/ліплення |
Тема: Вивчення вірша «Груша» Тема: «Яблучко» |
ЧЕТВЕР |
1.Сенс. розвиток/ аплікація |
Тема: «Зустріч з їжачком» |
П’ЯТНИЦЯ |
1.Малювання |
Тема: «Осінні яблучка» |
Індивідуальний план роботи на період правого режиму воєнного стану 1 молодша група Діани САМОЙЛЕНКО.
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
|
|
Тема:«Адаптація. Знайомство. Наш веселий дитсадок.» |
|
1.
|
01.09.2022р.
|
1. Написання індивідуального плану роботи на період правового режиму воєнного стану. 2. Створення групи Viber. 3.Консультація для батьків: «Яка корись дитячого садка для дитини?» 4.Ознайомлення з родинами дітей (анкетуваня).
|
Соціальна мережа.
|
2.
|
03.09.2022р.
|
1. Спілкування з батьками дітей через соц.мережі «Як навчити дитину самостійно одягатися.» 2. Самоосвіти. Пошук матеріалів для оновлення картотеки. |
Соціальна мережа Viber.
|
3. |
05.09.2022р. |
1. Консультація для батьків: «Самостійність дитини.» 2. Самоосвіти. Підготовлення дидактичної гри: «Якої іграшки не стало?» |
Соціальна мережа Viber.
Соціальна мережа Facebook. |
4. |
09.09.2022р. |
1.Поради для батьків. «Як привчити дитину до порядку?» 2.Самоосвіта. Пошук та підготовка матеріалу для поповнення папки консультація для батьків. |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа Facebook. |
5. |
13.09.2022р. |
1.Консультація для батьків. «Лялька в житті дитини.» 2.Самоосвіта. Пошук матеріалу для дослідів. |
Соціальна мережа Viber. |
6. |
15.09.2022р. |
1.Консультація для батьків. «Як обрати іграшки для дітей. »
2.Самоосвіта. Опрацювання матеріалів: «Дихальна гімнастика при стресі.» |
Соціальна мережа Viber. |
|
|
Тема тижня: «Пізнай себе – пізнаєш інших». |
|
7. |
19.09.2022р. |
1.Консультація для батьків. «Магічні слова у спілкувані з дитиною». 2. Дидактична гра: «Якої іграшки не стало?» 3. Самоосвіта. Пошук та підготовка матеріалу дид. гра: «Де сховалося сонечко?» |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа Facebook. |
8. |
21.09.2022р. |
1. Спілкування з батьками дітей через соц.мережі. Консультація для батьків. «Речі які не можна заборонити дитині.» 2. Гра «Покажемо сонечку наші іграшки». |
Соціальна мережа Viber. |
9.
|
23.09.2022р.
|
1. Поради для батькам: «10 заповідей батьківства». 2.Дидактична гра: «Одягни ляльку на прогулянку». 3. Самоосвіта. Розробка порад для батьків. |
Соціальна мережа Viber.
Соціальна мережа Facebook. |
|
|
Тема тижня: « Моя родина». |
|
10. |
27.09.2022р |
1. Консультація для батьків: «Умови успішноговиховання дітей у родині». 2.Відео «Моя родина, моя сім’я». 3. Пальчикова гра: «Доброго ранку.» |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа Viber.
|
11. |
29.09.2022р. |
1. Поради для батькам: «Роль бабусі у вихованні дитини». 2. Гра « Вітерець та деревце». 3. Самоосвіта. Підготовлення рухливої гри: «Яка тварина?» |
Соціальна мережа.
Соціальна мережа Facebook. |
.
Індивідуальний план роботи на період правового режиму
воєнного стану I молодшої групи «Веселка»
НАТАЛІЇ ДЕНИСЮК
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1. Складання плану роботи на період правового режиму воєнного стану(1.09.-02.09.2022 р.) 2. Консультація для батьків: «Що виховує дитячий садок» 3. Відео: « Наш веселий дитсадок» 4. Самоосвіта вихователя: виготовлення дидактичних ігор . |
Індивідуально
Соціальна мережа Viber, Facebook
Індивідуально |